De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung MB-SY128S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

n**********@h********** 06-02-2024

Lekker snelle sd-kaart

Geschreven voor: Samsung MB-SY128S

Sinds enkele weken gebruik ik deze sd-kaart. Ik ben er zeer blij mee en erg positief over. De uitstraling van de sd-kaart is wat plastic-achtig, maar hij voelt wel zeer stevig aan. Zonder enige moeite klikt de kaart in mijn DSLR en het feestje kan beginnen... Plug en Play dus! Fotos maken! Ik schiet standaard in jpg+raw, dus per klik zijn dat aardig wat mb's. Daarnaast schiet ik graag in de burst-stand, zodat ik hopelijk het precies goede moment weet te vangen. Ik merkte tijdens het testen dat deze sd-kaart het lekker rap wegschijft, sneller dan ik bij mijn vorige kaart gewend ben. Dat is dus iets wat ik alleen maar kan waarderen!

Pluspunten

• Snelle schrijftijden
  • Uitstraling

b********@g******** 03-02-2024

Snelle en betrouwbare SD card

Geschreven voor: Samsung MB-SY128S

Erg goede snelle en betrouwbare geheugenkaart, ik heb het getest in mijn Canon RP camera. De beelden worden heel snel opgeslagen. Als ik burst of EA bracketing photo's maak slaat hij een paar honderd foto's in een mum van tijd op. Door de ondersteunende UHS-I techniek is het lezen en schrijven erg snel. Ook 4k Video is geen enkel probleem.

Pluspunten

• Snel
  • Betrouwbaar
  • ondersteund UHS-I

Minpunten

• geen Micro SD

Yohoog 02-02-2024

Tot volle tevredenheid!

Geschreven voor: Samsung MB-SY128S

Deze kaart enkele weken mogen testen en ben er erg content mee. Ik heb hem getest in mijn Canon R6 . De kaart is gebruiksvriendelijke en is compatible in camera met UHS-I ondersteuning. In een burst van 20 frames per seconde doet hij het prima. Mijn camera stopt dan na ca. 80 foto’s en dan gaat het wegschrijven met een behoorlijke snelheid en is hij aanmerkelijk sneller dan een vergelijkbaar kaartje van een ander merk. Het wegschrijven van video gaat hem ook goed af, al moet ik zeggen dat ik daar over het algemeen minder ervaring mee heb, maar dat het me zeker niet tegenviel. Ook het uploaden in mijn kaartlezer gaat snel. De prijs/kwaliteitsverhouding is prima en de 10 jaar garantie ook! Voor de komende bruids-shoot ga ik zeker nog 2 van deze kaartjes aanschaffen.

Pluspunten

• voldoende snel in burst
  • schrijft snel weg
  • prijs/kwaliteitsverhouding
  • garantie

m********@h******** 30-01-2024

Goede SD kaart voor fijne prijs

Geschreven voor: Samsung MB-SY128S

Deze kaart mogen testen via review.nl
Ik heb zelf een Canon 100D waarin deze kaart past.
Ik heb de kaart getest voor een aantal weken en heb deze voor diverse soorten fotografie, binnen, buiten bewegend etc. gebruikt.
Het schrijft lekker snel weg en ook de filmpjes worden snel naar de kaart weg geschreven..
Min punt is alleen dat ik de kaart ook graag in mijn telefoon zou willen uitlezen en dat gaat alleen met een micro SD kaart, met een extra handeling gaat het wel.
Voor deze prijs is het meer dan goed echt waar voor je geld.
Ook is de lange garantietermijn van 10 jaar een pluspunt

Pluspunten

• prijs
  • garantieperiode

Minpunten

• liever micro sd

y******@g******** 24-01-2024

goede kaar voor gewoon gebruik

Geschreven voor: Samsung MB-SY128S

Deze kaart mogen testen via Kieskeurig.nl.
heb hem in mijn fotocamera de Canon R8 getest.
kaart werkt goed , bij gewoon fotografie zoals de meeste mensen het zouden doen werkt de kaart perfect.
lekker snel en moeizame opslag.
heb de kaart eerst getest op ongeveer 11 opnames per seconden en dit ging super goed alleen zag ik dat bij 40 per seconden het kaartje geen tijd genoeg had om het weg te schrijven.
dan is mijn camera ook geschikt voor SD-USHII dus eigenlijk mag je dit ook niet verwachten van deze kaart.

Deze kaart is me dus goed bevallen bij gewoon gebruik van de camera dus ook goed product alleen bij hoge fps minder geschikt maar daarvoor heb je ook een kaart nodig die 3 tot 4 x duurder is.

Pluspunten

• prijs is erg goed voor zo'n kaart.
  • redelijk snel. voor de meeste mensen prima
  • betrouwbaar

Minpunten

• voor actie fotografie niet geschikt
  • verder geen min punten kunnen vinden